Hotel Marigold

Posted in: by . 6 Comments


Choć stracili wszystko, to w najlepszym komediowym stylu odzyskują radość życia, szczęście i nadzieję, a niektórzy nawet znajdują miłość, a to tylko w „The Best Exotic Marigold Hotel” w Jaipur (Indie), dokąd trafiła grupa zrezygnowanych brytyjskich emerytów.

IMDB, FilmWeb

The permalink

6 Responses to Hotel Marigold

  1. Komedia? Hm. Z pewną rezerwą podchodzę do współczesnych produkcji komediowych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, a jaka komedia jest dla Ciebie wzorem komedii? Przyznaję, że rzadko oglądam komedie, bo nie wierzę, że się choć raz zaśmieję. Ostatnio do łez rozbawiło mnie Morning Glory (a to film rewelacyjny i komedia pierwszorzędna), Hotel Marigold zaś wzięłam tylko ze względu na Judi Dench (oglądam z nią maniakalnie wszystko). No i pierwsza klasa :) Zagrany doskonale (wszystkich aktorów znamy z brytyjskich filmów, z ostatnich 30 lat), dialogi świetne, zdjęcia ładne i co z tego, że to bajka? Tym bardziej łatwo nam się śmiać...

      Usuń
  2. Wzór komedii? Nie mam takiego. Albo mnie coś rozbawi albo nic z tego ;-) Ale unikam komedii, bo kojarzą mi się z wybitnie fekalnym dowcipem ostatnich produkcji Made in USA.

    OdpowiedzUsuń
  3. @DŚ: nie obawiaj się - nie traktuj tego filmu jako komedii. Prawdopodobnie kilka razy uśmiechniesz się lub nawet zaśmiejesz, ale historia miejscami jest naprawdę przejmująca. A film znakomity.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótko mówiąc: film z pogranicza gatunków. Trzeba było tak od razu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danielu... To jest po prostu "komedia", a nie to, co od pewnego czasu nazywa się komedią!

    OdpowiedzUsuń