[Rec 3]: Geneza

Posted in: , by . 3 Comments

[REC]³ Génesis (2012)

Ten hiszpański horror bierze wszystko co najgorsze z poprzednich części, dodając do tego masę cliché rodem z Hollywoodu, co owocuje niestrawną i żenującą mieszanką; jest po prostu stratą czasu.

--
Filmweb / IMDb

The permalink

3 Responses to [Rec 3]: Geneza

  1. Wahałam się między pójściem do kina na to (bo dwie pierwsze części bardzo mi się podobały) i Czarnobyl: Reaktor strachu. Wybrałam Czarnobyl i Twoja recka tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że to był dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kiedyś próbowałem obejrzeć jakiś inny hiszpański horror. To było straszne. W sensie strasznej szmiry :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłem na pierwszym [Rec] w kinie. Nie wiem kto wpadł na pomysł, aby ostatnią scenę z filmu pokazać w zwiastunie i wyszedłem bardzo zawiedziony. Dałem szansę kolejnym częściom, czego niestety żałuję.

    OdpowiedzUsuń